RSS 2.0

jag lever

Bloggen! Mina kära läsare... försvinn inte! Denna vecka har jag knappt läxor så bättre uppdatering ska det bli. I helgen som ni vet slagga jag hos elin o frida, amanda kom även över en stund. Vi hade a gr8 time. Jag har jobbat lite på söööta Katarinas design och kom hem från träningen för 2 timmar sen. Jag ska börja på fys på torsdagar kl 18-19 för att levla upp träningen ett snäpp. Tror det kommer till användning för styrka och konditions lektionerna i skolan också... Fick nämligen STOR smärta (träningsverk) i låren i fredags av idrotten i skolan heheh. Tror inte att jag var ensam om det. Men ville bara be om ursäkt för dålig uppdatering och uppdatera er om att bättre uppdatering kommer. HAHAH
SeeeYaaa fellas


Kommentarer
Postat av: Persefoni

Tack så jätte mkt för hjälpen! Verkligen snällt av dig att ta dig tid och hjälpa mig.

Har lyckats fixa flikarna utan problem, ska ta itu med färger och bakgrund och sånt nu.



Ha en bra dag :)



2010-03-16 @ 08:17:13
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback