RSS 2.0

alla vi som bär converse fast det är -20 grader kallt


tights, svart fodral från Åhléns, gråa hoodien är elins (från h&m), väska från Accent, lederjacka från Hollies och converse.
Ni får en triss i dagens outfit som jag tycker blev väldigt snygg hehe. Hade på mej annat imorse men så hade elin med sej denna snygga hoodie som hon lånade ut, tack tack. Det är INTE -20 grader utan faktiskt +0. Äntligen börjar slasket komma fram och snön börjar smälta. Jag är absolut inte glad över slasket om ni tror det men då ser man att det inte är långt kvar till sommaren. Har vi kommit in på våren än eller är vi i slutet av vintern? Om någon vet svaret skulle jag vara tacksam om den tala om det hehe :)
HA en BRA dag foolks!

Kommentarer
Postat av: Persefoni

Tack så mkt hehe Försöker fortfarande komma på hur jag ska göra med färgerna... har försökt ändra men det är allt som blir en annan färg..Det blir inte inramat som din är. Du vet vitt runt om bloggen och grått i bakgrunden.. Klurigt, försökt hitta det på designa din blogg men det funkade inte riktigt på min blogg.. Har du ngn speciell kod du ändrat lr lagt till för att fixa det såhär?



Tack tack!

2010-03-21 @ 08:33:27
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback