RSS 2.0

locka med plattång


Här har jag lockat lite med plattång, det funkar också :)

Igår var jag på Grönan med Elin Frida och Matilda. Åkte Frittfall för fööörsta gången :D Skitläskigt!! Roligaste var Extreme, Jet line och Uppskjutet tycker jag. Sen provade jag Insane för första gången också men den gillar jag inte alls, jag som är så liten åkte runt ganska mycket i selen så jag fick jätteont..
Nu åskar det jättemycket så jag sitter här med Elin och min syrra lite mysigt :)

Har fått förfrågan om att byta header, är det någon mer som tycker det?

Kommentarer
Postat av: Matilda

sjukt roligt på grönan;)din header e fin! men de e ju roligt om du byter också:)

Men du måste fixa en till mig, dina blir ju alltid så grymma!;)<33333

2010-06-18 @ 22:10:58
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback