RSS 2.0

lipslikesugar


ph: me
¡Hola hola! ¿Como estais? Ska inte köra med er mer fast de flesta vet nog vad det betyder, inte sant? Jag har det jättebra här i Spanien och är inte alls sugen pâ att komma hem än, men pâ fredag bär det av trâkigt nog. Ikväll ska vi dra och bowla... igen! Jag mâste klâ mormor den här gângen. Jag lovar, hon är den mest tursamma kvinnan jag nâgonsin mött! Hon skulle kunna köpa en enda lott och vinna miljoner. Detsamma med morfar och mamma har ärvt en del. Tyvärr verkar de inte dela med sig till mej :/
osea ciao!

Kommentarer
Postat av: think u know

Miiiiiiiickan ! har elin och frida blogg? :)

2010-01-05 @ 15:26:38
Postat av: linnea

väldigt fin banner! :)

2010-01-07 @ 19:28:23
URL:
Postat av: mickan

jag vet inte vem du äääär haha men nej det har de inte :)

2010-01-07 @ 21:42:20
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback