RSS 2.0

bara 30 grader kallare



Resan igår tog kol på mej. Jag var hur förkyld som helst. När vi skulle hem från Prag där vi mellanlandade kunde inte flygplanet åka. Det var helt enkelt för mycket snö så vi satt i planet och väntade på att de skulle sopa bort allt. Vi kom tillslut fram till Sverige en timme senare än förväntat. Men nu är jag hemma och det ända jag vill är tillbaka från denna kyla!
Idag har jag iallafall inte gjort mycket för världen. Men jagh ar gjort en del för mej själv, nämligen slingat håret ljusare! Blev inte så nöjd men jag vänjer mej nog... Vi får se vad andra tycker. Bild kommer nån gång i framtiden
osea ciao'

Español: Avia tanta nieve que casi no llegamos a casa. Pero ahora estamos a salvo aqui en Suecia jaja. Hace -15 grados! Hoy me e hecho mechas rubias en en pelo pero no quedo muy bien de mi parte. A mamá le gusta pero no se.. ya veremos.
Osea Ciao!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback