RSS 2.0

xxx


Fick höra att snön kommer hålla i sig till april så denna outfit får vänta några månader till.

Jag känner fortfarande dunket i öronen från igår! Först Avatar 3D inne i stan som faktiskt var över mina förväntningar. Väldigt sorglig men ändå mycket action! 3D grejen gjorde den bättre, det kändes som om man var inne i filmen. Jag trodde det skulle komma saker emot mej mer än vad det gjorde men typ inget var sån 3D som man tror. Sen då, stor fest med runt 500 pers. dansande i klungan. Shit va varmt det blev efter ett tag, men det är ju så när man står klämd och hoppar och dansar för fullt. Roligt var det iallafall! Många man kände igen och som man inte hade träffat på länge så det va nice!
Idag... har ingen aning vad som händer. Inget är planerat än men man får ta dagen som den kommer!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack Mickan :]



www.mandys.bubbleroom.com - har bytt dit nu :D

2010-02-22 @ 10:56:57
Postat av: Amanda

sv Mickan; japp det är faktiskt nice att blogga här :D yeaaah, du langa första kommentaren (: fortsätt så hehe! Puss

2010-02-22 @ 21:04:46

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback