RSS 2.0

two weeks


Jag har bestämt att jag ska återuppliva denna vackra målning! Den här bilden är taget i somras i Spanien. Detta var dagen jag hade gjort den och den höll i 2 veckor. Färgen heter Henna färg och är ganska svår att få tag på. Vi har brun henna hemma och det är den riktiga men här har de blandat i annat som färgar den svart. Antingen köper jag svart bläck och blandar i eller så köper jag en annan färg som står att den ska hålla som berget. Det är inte Henna utan en anna färg... Vart man får tag på den är hemligt just nu, jag vill gärna se resultatet först. Och brun ska man ju vara för att det ska bli snyggt så inköpet lider mot sommaren!
peace out fellas


Kommentarer
Postat av: Anonym

henna färg kan framkalla cancer, så var försiktig :D så om du aldrig har gjort det kan du reagera konstigt eller om du gör det för många gånger kan du också få en konstig reaktion.

2010-02-10 @ 14:00:48
Postat av: mickan

okej, tack för tipset! Som du ser på bilden så har jag redan provat och jag har gjort det 4 gånger nu :) Men tack endå, jag ska ta det försiktigt

2010-02-11 @ 18:56:14
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback