RSS 2.0

toppen av korkadhet (?)

Hur dum i huvudet får man vara? Jag skulle busa lite/vara elak mot nästa person som skulle sätta sig på toaletten och så faller jag för det själv!!! Det var såhär, pappret tog slut imorse så jag skulle springa o hämta nytt, men istället hämtade jag bara en liten fjutt av papper och satte på den tomma rullen. Och på rullen skrev jag "Oh now you have trouble!". Nästa person som skulle torka sig skulle alltså bara rycka i en liten bit av papper och sen skulle den läsa på rullen haha. Jättebarnsligt jag vet, men det ligger kvar hos mej och jag hoppas det gör det länge till hehe. Iallafall nyss när jag skulle gå ryckte jag och åkte på skämtet själv!!
Nu har jag fixat nytt så det blir ändå kul, men jag menar hur korkad får man vara?
Bild förklarar mer än tusen ord:

det finns inget papper på rullen utan bara en fjutt.


hoppas de inte läser bloggen innan.. SÄG INGET

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback