RSS 2.0

todays four





Högsommar? 28 grader! Jag ska lungt flytta hit sâ fort jag kan, eller sâ flyttar jag vädret till Sverige som jag hörde hade tvâ grader? Bara 26 grader varmare här dâ... Det var för varmt att ha det jag har pâ bilden, skulle ha tagit shorts lungt. Vi var ute pâ landet som ni ser pâ de första tre bilderna och solade för att försöka fâ lite färg, vet dock inte om jag lyckades menmen det visar väl sig. Senare var jag, Nuria och Nacho och shoppade lite. Fick med mig ett halsband. Sista bilden är inne pâ H&M där vi provade hattar och solglajjor hehe. Nu är hela Spanien vid tv-sofforna och tittar pâ Real Madrid - Barcelona, de är ärligt talat galna i fotboll!
Ha det bäst, puss o kram frân Spanien.

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback