RSS 2.0

OBS, mobilkvalité


tröjan - sytt själv, leggings från lindex, hoodie från NewYorker, läderjacka från Hollies, väska från Accent, converse. Inne i provrummet på Cubus.

Naked Juice Bar. Jag, Matilda och Sofia. Alla tog olika smaker och olika storlekar, min är det gröna :)

Snart kan jag inte säga mobilkvalité för nu finns det ju mobiler med 12 mega pixels, alltså lika mycket som min systemkamera! Idag har vart en chill dag och nu är det äntligen lov! Nästa torsdag drar jag till Spanien men jag kommer fortfarande blogga där ifrån.
1 april - Hoppas ni inte har gått på allt för många aprilskämt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg! :)

2010-04-01 @ 21:59:19
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback