RSS 2.0

Lovat inlägg till Emelie!


Har lovat att jag ska skriva ett inlägg till söta Emelie so here we go then!
Saknar dig sjukt mycket till och börja med! Hoppas du har det jättebra i Sverige och att det gâr bra pâ praoen,  har glömt vart du ska jobba... :/ hehe men jag har det iallafall bra. Om jag inte kommer till skolan pâ tisdag kan du väl göra mig en tjänst? Att säga att mitt plan förmodligen är inställt pâgrund utav det där mâlnet som nân vulkan pâ Island utlöste eller vad det var... Här har du iallafall en till av de fina bilderna vi tog innan jag âkte, om du inte redan har den här... Ha det bäääst!!!! Vi ses snaart sötis :D <3
beeesos!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, saknar dig med sötnos! Vill att du ska komma hem!!! Måste hitta på någonting direkt när du kommer hem! Men hörde du att vulkanen kan hålla på i 2 år ;S asså jag kommer dö om du är kvar en vecka till saknar dig enormt!



Puss Älskar dig<333

2010-04-15 @ 21:29:02
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback