RSS 2.0

Kan inte komma hem :(

Hade packat, hade gâtt upp FEM pâ morron och hade âkt till flygplatsen när de säger att mitt flyg är cancelled. Gissa om jag blev ledsen! För en del blir jag kvar i Spanien ett tag till, som är väldigt skönt. Men sen längtar jag hem nu, ganska mycket.
De dagarna som kommer ska det vara mycket sol här i Spanien sâ jag ska försöka bättra pâ brännan som faktiskt finns där!! Jag tittar mig i spegeln och säger shit vad brun jag är, sen tittar jag pâ morbror och säger shit vad vit jag är.
Pâ onsdag har jag försökt fixa en kväll med Nacho och Nuria nânstans och nu ska jag glida ner i soffan bredvid morfar och titta pâ film.
Ha det braaa

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback