RSS 2.0

blingring


Va nyss och shoppade ny salva till läpparna och gick in på h&m en snabbis. Och där hängde ringen. Stackarn.. en sån snygging alldeles ensam. Så den fick följa med mej hem.
Ikväll ska jag sova hos Hanna så det blir ingen uppdatering. Äter även middag där - tacos!
Vi har köpt tropisk fruktsallad till filmen ikväll istället för godis och snacks. Vi kände att man måste vara lite nyttig ibland också, men fruktsallad tar jag nästan som godis. Lika gott.
Nej nu måste jag packa, seeeee ya!


Kommentarer
Postat av: Sara

svar: tacktacktack :)

2009-09-06 @ 16:53:34
URL:
Postat av: maria

riktigt snygg!

2009-09-08 @ 21:43:56
URL:
Postat av: malin

gu vilken fin ring :), bilden också hehe

2009-09-10 @ 23:17:14
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback