RSS 2.0

todays



glansiga leggings h&m, tisha monki, lederjacka hollies, väst bikbok (ny), skor rizzo, väska åhlens.

Här är dagens outfit. Idag var jag i troligen största shoppingcentret jag har vart i! Fanns massa affärer som inte finns i vanliga fall. Jag shoppade med Encarni (mammas bästa kompis), mamma och syrran. Min present från Encarni var att gå på en shoppingrunda med henne och hon köpte västen jag har på mej på bilderna och två par örhängen! TACK :)
Vi åt Galetter och till efterrätt en crêp med nutella, banan och cocos på, shiiiiit va gott!! haha, nej nu väntar maten på mej, dagens köp i bättre bild kommer efter. 
xxx

Kommentarer
Postat av: Moa S

skitsnygg pälsväst :D

2009-10-25 @ 19:38:38
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback