RSS 2.0

Oreo


byxor cheep monday, stickad tröja gina tricot, halsband jc, armband spanien och ett svart linne weekday

Här sitter jag i mitt vardagsrum som en säck potatis i vår lädersoffa och äter Oreo kaka. Snart börjar min drog på kanal 5, gissa vad det kan vara...! Jag har tagit mej igenom den här dagen oxå med ett leende på läpparna och faktist känt att det gick rätt snabbt. Varför är det alltid fredagarna som är sega fast vi inte slutar senast då? Aja ikväll har jag en hög med plugg till matteprov som måste minskas. Vi får se om jag hinner med ett inlägg ikväll,
ciaaao

Kommentarer
Postat av: bella

enkelt och skit snyggt!

2009-10-21 @ 17:34:15
URL:
Postat av: mathea

sv: Åh herre gud, TACK. vad snäll du är! Glad blir jag också! Fin tröja föresten!

KRAM KRAM KRAM!

2009-10-21 @ 21:38:00
URL:
Postat av: mathea

sv: Åh herre gud, TACK. vad snäll du är! Glad blir jag också! Fin tröja föresten!

KRAM KRAM KRAM!

2009-10-21 @ 21:38:34
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback