RSS 2.0

dont miss

Missa inte Blog Awards (i repris tror jag) på TV400 kl. 19.30 ikäll!
Elin var här men gick hem klockan halv fem för att titta på biiio. Jag har vart uppe och lämnat hyrda filmen (legally blond 3) och börjat titta på Beverly Hills Chihuahua. Vad ska man annars göra en lördag när det är svinkallt ute och ingen är hemma? Snart är det dags för middag och efter den får vi se vad jag hittar på. Blir antagligen att jag drar till nån kompis.

Imorron där emot ska jag storshoppa med mamma, mammas bästa kompis och syrran. När jag fyllde år fick jag nämligen ett brev där står att jag ska ut på en shoppingrunda med de. Jag får handla kläder eller skor för en viss summa. Det blir skitkul. Sen äter vi på ett creperie! muums,
ciaaao grabbar

Kommentarer
Postat av: bella

damn, missade !

2009-10-24 @ 21:46:26
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback