RSS 2.0

studiou

Tjena, kom nyss hem från stan där jag var med elin, frida o jennie ;) Vi åkte in en snabbis och kolla äffärer men jag hittade inte något. Nu är de på Winter Jam och jag är hemma och väntar på gästerna.
Imorron ska jag va me Nefya! Vet inte vad vi hittar på men antagligen nåt kul som vanligt :D
Såg Twilight (ettan) på tv igår, nån annan som också såg den? Mycket bättre än vad jag förväntade mej, asbra!
vi hööörs fellas


fotostudion på fotomässan förra helgen

btw: jag mötte jannica i stan också! haha nöjd? <3

Kommentarer
Postat av: jannica thö best.

du glömde berätta att du mötte mej ju :O

2009-11-22 @ 18:46:53

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback