RSS 2.0

magazine

Tjena, jag vet att jag har vart helt borta nån dag men jag har inte orkat sitta vid datan utan lagt hela min tid och kompisar, och det är mer värt det. Igår var jag på fotomässan! Jättekul faktist, lärde mej en hel del och fick ta del till fotografering i studio. Alltså fotografera modeller och sånt, skitkul. Köpte en klängerapa så att jag kan sätta upp min kamera lite överallt, praktiskt. Senare på dan var jag me jannica och elin hihi <3
Idag, vad har jag gjort idag? Vart me äälin soulmate :) Vi titta på 17 again och åt marabouchoklad - tjockisaar! Hon blev även klar me sin SO som jag knappt har börjat på, dags snart!
What else, läst frida-tidningen!


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback