RSS 2.0

dagens


leggingsbyxor & armband gina tricot, linnen cheep monday, pälsväst bikbok, halsband & rosett h&m

Vi vaccinera oss mot svininfluensan i skolan idag. Gissa om jag har ont i armen eller!? Det gjorde inte så ont när de väl stack in den men efteråt... shit. De säger att det gör mer ont dagen efter så troligen kommer jag inte träna imorgon.
Jag har pluggat, spelat kort me syrran (HAHA) och pluggat änne mer. Fredag imorgon - YES!
Aaouch! Kan inte lyfta armen en ända liten millimeter (typ). Vi får väl se om jag överlever imorgon. Ja, jag är klen! 
mannar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering :( men annars bra blog

2009-11-21 @ 16:37:02

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback