RSS 2.0

AApparel

Va inne och shoppade med lilla stumpan elin haha bvän. Vi fikade uppe på H&M ?! Joo det är sant, det fanns ett litet fik som hette Moda, ultramysigt! Hon hittade massa saker och jag åkte dit pank så det var inte så mycket att göra. Hon köpte en jättefin mintgrön tjocktröja från bikbok och en svart stuprörsklänning som också är från bikbok, aaavis! Hennes syrra hade bett oss att köpa nåt till henne så hon fick en jättesnygg stor grå tröja, svårt att förklara hur den ser ut men det är assnygg iallafall från Salt.
Vi va självklart inne på American Apparel och jag hittade en snygg stuprörsklänning som var långärmad fast jag hade ju inga pengar så då blir det lite svårt för nåt så dyrt :/ Såhär såg den ut, tycker ni att jag ska satsa på den när jag får pegnar?


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback