RSS 2.0

8 saker ni kanske inte visste om mej

• Jag var totalt anti-twilight innan jag såg första filmen, nu tycker jag den är jättebra!

• Jag tittar nästan aldrig på TV och missar alla serier som jag har planerat att se. Glömmer helt enkelt.
 
• Jag är helt såld på Lisaplace och Felicias bloggar!

• Jag har bott där jag bor nu i 13 år och jag vill inte flytta!

• Oftast kommer jag på vad jag ska ha på mej själv men många gånger tittar jag på andras bloggar och i modetidningar efter idéer

• Många påstår att jag har Kenzas läppar och att jag liknar Avril Lavigne

• I början av högstadiet tyckte många att jag var ett modefreak :p

• Min mamma är från Spanien så jag är 50% spanjorska.

godnight

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback