RSS 2.0

nitar

Chacka mej några Gladiatorskor idag. Jättesköna! Gillar de extra mkt pågrund av dess coola nitar! Det gör de lite rockigare.





Sen hag jag en viktig fråga till alla läsare! Nu måste ni verkligen hjälpa mej snälla. I påsen låg också några svarta Vagabond skor som jag inte är riktigt säker på om jag ska lämna tillbaka de, vad tycker ni? Jag kan verkligen inte bestämma mej. De är inte jättesköna men funkar helt okej att gå i. Men vad tycker ni, var de värda att behålla?


HJÄLP MEJ! Tack på förhand,


Kommentarer
Postat av: mathilda

jag tycker inte att du borde lämna tillbaka dom. Båda paren var ju jättesnygga! :D

2009-05-05 @ 16:14:25
URL:
Postat av: Amanda Constance

skitsnygga skor!

2009-05-06 @ 12:22:48
URL:
Postat av: Sara

Håller med! De är ju jättefina!:)<3

2009-05-12 @ 19:39:43
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback