RSS 2.0

live life well!

Gästerna kommer NUUU! Det är grannarna som har bott i Australien i 3 år och äntligen får vi träffa de igen! Kul kul. Jag tror inte att de har ändrats så mkt faktist... Men de 3 åren har gått så himla fort! Asså det var som om de åkte nyss. Och det sägs att åren går fortare när man blir äldre men då vet jag inte om jag kommer hänga med! Tycker redan att detta är jättesnabbt. Jag kanske är "för-gammal", vem vet? Tycker inte ni att livet är kort? Fast ändå är det det längsta vi kommer uppleva om det inte händer någonting efter döden. Det får man tro vad man vill om.. Men nu ska vi käka god mat. hare gött.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH! Tack mickan :] Ja jag kände oxå så faktiskt, men nu funderar jag på en mer ljusrosa istället! Ha så trevligt med gästerna, vi ses i skolan imorn.



www.bubblies.blogg.se KRAM!

2009-05-11 @ 18:36:56
URL:
Postat av: Amanda

uppdatera mickan :(

2009-05-12 @ 20:11:25
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback