RSS 2.0

Heting

tjabba! Seg dag i skolan när inte andra klassen var där. Men roade mej med sötnosarna i min klass istället :D Det gick lika bra, men saknar de andra med. Jag slog vad med Johanna att det skulle regna idag eftersom jag mosade en spindel. Om jag vann skulle jag få 3 kr. och tvärt om om hon vann. Det gäller till kl 21 ikväll men som det ser ut nu så verkar det inte komma ens en miniskur :/
Härligt med så fint väder, men lite droppar kan väl målnen hjälpa mej med? Jag har faktist fått färg av de här soliga dagarna! Fast mest röd.. men det blir väl brun senare :) Och nu är det bestämt, vi åker till Spanien i 3 veckor i juli :D Till stranden så när jag kommer tillbaka ska ni få se på en heting ;) hahha, ska också göra mej en Henna tatuering där nere. En tatuering som håller i 2 veckor. Masssssa bilder får ni se när jag kommer hem. Men det är ju typ en månad och lite till kvar så ni behöver inte vara oroliga. Jag slutar inte blogga tills dess.

Nu ska jag fixa med lite bilder och göra franska läxan. Ikväll kanske ni får se någon, puss

Kommentarer
Postat av: jojo

hahahahah, jag vaaaaann!:D

2009-05-30 @ 10:07:47
Postat av: mickan

hahaa, jaa du vann! -.-

2009-05-30 @ 18:56:17
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback