RSS 2.0

fire

På Majbrasan var det helt smockat med folk! Många kände man igen men vissa hade man ingen blekaste aning om. Väldigt kallt den kvällen eftersom det var klar himmel och månen hade fritt att kyla ner jorden. Men man värmde sig med den stora elden. Vi åt middag hemma hos grannarna tillsammans med andra grannar. Mys! Jättegod mat, hoppas ni hade lika bra som jag! Nu ska jag tillsammans med the family på en dansuppvisning som heter Bounce. Det stod att det skulle förekomma blod, vatten och hundar :S Man skulle ha oömma kläder på sig och man ska stå hela tiden. Den är 1½ timma lång. Jag börjar bli lite skraj i o med att det förekommer blod, publiken blir blöt och alla bilder jag sett! Men spännande blir det, berättar imorron.   xoxo


Kommentarer
Postat av: elin

tack:)

2009-05-01 @ 20:12:31
URL:
Postat av: Rita ♥

Låter som att du hade en väldigt mysig kväll! :)

Hoppas Bounce är bra, låter lite skrämmande...

Kram <3

2009-05-01 @ 21:01:42
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback