RSS 2.0

spotlight




Idag har dagen gått rätt söligt faktist! Jag började med träslöjd och naturligtvis så smutsade jag ner kläderna direkt på morgonen. Men den risken får man ta när man går med snygga kläder till skolan. Sen hade jag musik och vi kollade på School of Rock. Killen i filmen är heeelt galen :P
På svenskan fick vi marsipantårta!!! för att vår lärare slutar imogon ;( Hon ska få barn! Sorgligt sorgligt... Eller kul för henne men inte för mej :( Hon är verkligen bra!
Efter skolan hade jag piano och den gick jättebra, sen har jag bara degat vid datan... Eller Elin kom förbi en timme! :D Hon kom främst förbi för att hon skulle låna ett bara leggingsbyxor till imorron, men det är klart att hon vill träffa mej med? hoppas jag (a) hahha, och nu snart börjar Desperate Housewifes som jag ska checka en stund. Sedan slummar jag i säng tror jag.
God natt folks, hörs
/mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback