RSS 2.0

#!"@&%?/"´ snö!!

Ååååh, snön går ju aldrig bort, det bara snöar mer och mer! Man ser ju vårens trender börja komma i alla tidningar men när ska man kunna köpa de? Jag längtar tills jag kan ha min nya kjol, gladiator skor och sandaler med high heel! Så himla snyggt.
Visste ni föresten att vårens färg är orange eller lite korall? Mellan rosa och orange? Såå snyggt :) Jag har ju en tisha i den färgen och jag gillar det jättemkt. Kul att ha lite med färgglatt!
/mickan


väska Miu Miu, byxor Cheep Monday, topp Topshop.com, sandaler Jimmy Choo

Kommentarer
Postat av: Nora ♥

Jag är också jätte trött på snön, vill ha vår !♥

2009-03-11 @ 22:06:20
URL:
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 12:05:31
URL:
Postat av: Nathalie

Hehe nej, det är från internet, håller på med en ny! :$

2009-03-12 @ 21:02:46
URL:
Postat av: Anonym

jag gillar också färgen på kläderna, mkt vår känsla! :)

2009-03-13 @ 18:59:59
Postat av: Nicke

ja bort med snön nu alltså! :p hhee

2009-03-13 @ 20:23:04
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback