RSS 2.0

New day, new stuff :O

Det är sant... Jag är faktist på städhumör. Jag har vart jätteduktig idag! Jag har:
skola, hämtat syrran, försökt att baka, damsugit köket, städat i vardagsrummet, tränat, gjort två läxor, pluggat och spelat piano! :D En vanlig dag brukar se ut såhär:
skola, kompisar, tv, data, plugga... jaa inte så mkt! Men idag är jag på hugget :) Jag tycker att ja ghar hunnit med en massa saker och jag känner mej jättepigg! Om nån timme är det sängen som gäller och sen är det en ny vakcer dag :P hahahha nu kanske detta låter väldigt tråkigt men så är det ju! Ny dag, nya händelser...
/mickan




snygga bilder sen i lördags

Kommentarer
Postat av: Nora ♥

Hihi taack :) Thihi önskar jag också blev på städ-humör ^^)♥

2009-03-30 @ 20:59:18
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback