RSS 2.0

Har ni hört om Grönalund?

Har ni sett på blogg.se framsida att det har kommit en ny berg-och dalbana? Jag hade inte hört det förns nu! Det kanske bara är jag som ligger efter men den ser sjukt läskig ut :O  Jag måste våga åka den! I sommar ska jag prova attrationerna som jag har kvar och de ända är Frittfall Tilt och Insane (den nya) Den går i 60km/h och tar 75 sek. att åka den! Man kan sitta åtta i en vagn så många kompisar får följa med :)  Alla andra har jag åkt och förra sommaren blev det första gången jag åkte Extreme och Katapulten. De var asroliga och jag ska defenitivt åka de igen! :) Haha neej, nu längtar jag ännu mer till sommaren!  "/
/mickan


Kommentarer
Postat av: pinilla

är det jag? höhö, kolla mig nu :o. vi får väl se när jag drar mig mot utlandet då? :)

2009-03-03 @ 22:09:07
URL:
Postat av: Sofie

Jag har hört att det ska komma en ny men aldrig sett den, ball!

2009-03-04 @ 15:06:32
URL:
Postat av: elin

ska vi åka tillsammans i den dära berg och dalbana?;)

Nej men den ser läsktigt ut:O.

2009-03-04 @ 17:37:15
URL:
Postat av: Jossan

När man har kollat på den ett tag och tänkt lite på hur den går egentligen, så ser den inte så jätteläskig ut, men den är säkert ganska läskig när man sitter där :O :P hha

2009-03-04 @ 19:37:54
Postat av: frida

gu va läskig;)

2009-03-05 @ 20:08:29

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback