RSS 2.0

shopaholic

Nån sa att jag var som en shopaholic men jag lovar att det finns mer folk som shoppar mer än vad jag gör. Det ser bara ut som om jag har många kläder eftersom jag kombinerar olika varje dag. Men idag är det lite undadtag för idag ska jag och Elin åka in och shoppa (a) haha jag måste ha en bikini och så har jag sett ett linne jag vill ha plus att jag behöver svarta skor.. så som ni ursäktar! :) Ikväll slaggar jag även hos Elin o Frida, myys! Men förhoppningsvis får ni se dagens outfit innan jag drar, kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du än tycker, säger eller skriver, så är du fortfarande en shopaholic. inse!!

2009-06-08 @ 16:36:42
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha

2009-06-08 @ 16:37:29

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback