RSS 2.0

all that stuff thats going on!

Bra börjar på sommarlovet. Imorron ska jag på tjejmiddag hos Katarina! :D Ska bli skitkul! Jag blir även ganska lonely under veckanför syrran åker bort till grannens land :/ Men jag får väl hitta kompisarna så ordnar det sej. I fredags sov Elin hos mej och på dagen så var vi och kollade present till Katta. Jag fick med mej linnet ni ser under. Hade faktist planerat att köpa det men jag hittade det inte förut. Det är inte bara vitt utan det är lite genomskinligt och det ser ut som om nån har spillt vatten på det eller nåt... Jag tyckte det va coolt :)

från bikbok

Kommentarer
Postat av: felicia

SKIIITSNYGG JÖ! :D

2009-06-17 @ 19:11:18
Postat av: mickan

taack :D <3

2009-06-17 @ 19:11:34
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback