RSS 2.0

amiiigos

Gummor, nu är Elin, Frida o Jennie tillbaka. Nu när de är tillbaka så åker Amanda :( typiskt. Men snart åker jag meee :)
Vi ska iaf in och shoppa på somamrrean för det är faktist värt det! Men jag ska nog inte köpa nåt... vi får se om jag hittar nåt för just nu måste jag verkligen börja spara igen. Senare efter middan så ska vi hyra en mysig film och ha lite filmkväll tillsammans. Sen funderar vi på att sova över för de åker ju till Gotland på lördag och vi ses inte på hela 3 veckor! Men nu ska jag bort, peace out

och svaret på att jag inte lägger ut bilder är för att jag inte har internet på min dator där alla ligger. Men ge inte upp, efter Spanien ska ni minsann bombas med foton!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

vi har typ inte gjort nått på hela sommarlovet! MÅSTE JU GÖRA NÅTT NÅN DAG!:)<3<3<3

2009-07-09 @ 22:54:48
Postat av: mickan

jaaaa :D vi får ses om 4 veckoor! :P

puss <3

2009-07-10 @ 22:45:12
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback