RSS 2.0

Till anonym

Hej! Jag har fått en anonym kommentar av någon som frågar hur man skriver på bilder i photoshop och hur man gör rosa eller blått i bakgrunden.
Jaa... väldigt simpelt.
Text på bild
1. Arkiv, öppna, välj bild.
2. Klicka på T i menyn och sedan klickar du på bilden.
3. Skriv något

Bakgrund:
1. Arkiv, öppna, välj bild
2. Ta pensel i menyn och rita över bakgrunden så att den blir färgad. Alternativt kan man klicka på denna länk som visar ett annat sätt av göra detta på:
http://www.youtube.com/watch?v=gnTO4B8QNu0

Klart, svårare än så är det inte! Fråga på om du eller någon annan behöver hjälp.
/mickan

Kommentarer
Postat av: Anonym

men när jag sen sparat det , sparas det inte? hur ska jag göra,

2009-01-27 @ 15:04:48
Postat av: Becca

fin header :)

2009-01-27 @ 16:05:10
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback