RSS 2.0

styleless

"Tjo Tjo" . Idag var skolan kort, kändes det som. Jag började 08.35 och slutade 13.40. Vi fick gå lite tidigare ;) När jag kom hem så tog jag en av mina nybakade chokladmuffins ur skafferiet. Jag satte mej och kollade på Made på MTV. Riktigt tufft program :p Sen var det dags för träning och vi hade vekarie. Han körde riktigt hårt med oss, var helt slut när jag kom hem. Sedan åt jag lunch, duschade och tränade till No-prov på fredag. Men nu sitter jag här kära läsare. Klockan 21 går det en film på Kanal 9 som heter Bara en dag. Den verkar bra! Men jag måste läsa på No-provet lite till. c-ya soon!
/mickan


Kommentarer
Postat av: Anna ♥

Åhhw, vilken fin bild du har tagit :]♥

2009-01-20 @ 17:50:30
URL:
Postat av: Anna ♥

Hihi, vilken kamera använder du? ♥

2009-01-21 @ 17:52:13
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback