RSS 2.0

slagg hos jennie <3

tjaa, igårkväll så sov jag hos jennie med elin o frida. vi hade jättekul. åt chips, kollade på let´s dance, satt mkt vid datan och snackade en massa... sånt man brukar göra typ :) det blev väldigt sent men vi hade så himla mkt att prata om ! :p
sen vaknade vi kl. 12 för att min mamma ringde -.- vi åt frukost och sen bäddade vi lite o sånt ! jag hade iaf jättekul  :D 
vad gjorde ni igårkväll ?
/mickan







p.s jag rekomenderar filmen "She´s the man" . fick låna den av elin och den var faktist riktigt bra! d.s

Kommentarer
Postat av: Jennie

den filme ne bra :)

2009-01-10 @ 21:58:20
URL:
Postat av: S A N N A

vilken snygg blogg du har sötnos! ^-^

2009-01-11 @ 18:10:05
URL:
Postat av: a

japp den e bra<3 faktiskt!:) bra blogg mickan!

2009-01-12 @ 19:33:17

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback