RSS 2.0

lördag-söndag

hejsan! jag skrev inte igår pågrund av att jag var så upptagen. På morronen vaknade jag vid 11 och sen åt vi frukost. Jag kollade på en film och sedan åt jag lunch. Kl. 13.30 åkte vi till tennismatchen. Första matchen vann jag, andra förlorade jag. Matcherna var 2 timmar långa så sista matchen var jag riktigt trött. Jag hade jätteont i min svanskota sen tidigare. Om det inte blir bättre så ska vi åka och röntga den "/ Idag spelade jag match kl. 13.30 så vi åkte en halvtimme tidigare. Det stor jättelika hela tiden och i slutet så stod det 1 lika i set. Så vi fick avgöra med en tiebreak (först till 7) och då blev det 7-5 till henne "/ men men, jag är jättenöjd med min insatts! Vi fick medalj, läsk och kexchoklad ;) En bild på medaljen kommer ikväll! puss o kram.
/mickan                                                                  Skiss


man kan skissa i photoshop med

Kommentarer
Postat av: ida rehnsbo

sv: jahaaa, coooolt! vad har du för super digitalkamera då? ^^

jaa, sommar <3

2009-01-25 @ 16:19:02
URL:
Postat av: ida rehnsbo

sv: jaha, vad roligt :) vilken hade du tänkt dig då? :D

2009-01-25 @ 17:19:07
URL:
Postat av: Lisa

aw, söt hund :)

2009-01-25 @ 17:31:01
URL:
Postat av: irma

spelar du också tennis? Kul! Hatar när det står lika hela tiden, det värsta jag vet är när det är 40 lika, fördel 40 lika osv. Usch

2009-01-25 @ 21:23:10
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback