RSS 2.0

everybody needs to exercise

Dagen kändes lång även om vi slutade 13.35. Jag kom hem i snön och gjorde mig en macka. Sen satte jag mig vid "stora datan". Vi har nämligen en dator inbyggd i vår TV så det blir väldigt stor skärm :P Kl fyra ska jag ha träning och då måste jag nog äta lite mer än en macka innan jag åker. Det får bli den sista chokladmuffingen mohahaha !
När jag kommer hem utan någon kompis så har jag verkligen tråkigt! Eller asså det är ju inte tråkigt att skriva i bloggen, men vad ska man göra sen då ? Jag tror att jag kör lite Wii Fittness som uppvärmning till träningen. Jag börjar faktist bli bättre på min kroppshållning och balans ! Men jag ska bara säga att ikväll måste jag göra min matteläxa och träna inför No-prov imorron så det blir nog bara ett eller två inlägg till idag, Mer hinner jag inte tyvärr. Ha det gött.
/mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback