RSS 2.0

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sandra. Man ska svara på dessa frågor och utmana 4 andra personer.

Fyra tv program jag brukar se:
2 and a ½ men, Americas next top model, The Hills, Oprah Winfrey show :P


Fyra saker jag gjorde i går:

Var med Amanda, Var med Jennie, Tog massa "modell" kort, bloggade ;)


Fyra saker jag längtar till:
Sommaren, att elin o frida ska komma hem, att nån film ska börja nu , till nästa fredag.


Fyra saker som står på min önskelista:
Resa till Salou, photowall vägg, objektiv till kameran, massa pengar till kläder :D

Fyra saker jag avskyr:

falska folk, spindlar, att bada i kallt vatten, ibland mitt hår


Fyra saker jag tycker om att göra:

Shoppa, vara med kompisar, resa utomlands, blogga 


Fyra saker jag åt i går:

två toast, fiskpinnar, blåbärsmuffin, potatismos


Nu utmanar jag:
Jennie
Jannica
Elin
Amanda


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Tack så jättemycket :D kul att du gillar mina svar ♥

2009-02-27 @ 18:19:08
URL:
Postat av: ELLEN

Svar: Hihihih ♥ Allt bra med dig annars?

2009-02-27 @ 18:44:51
URL:
Postat av: sanna

sv; åh tack så mycket :)

2009-02-28 @ 20:43:22
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback