RSS 2.0

shopaholic

Ni som har läst tidigare inlägg vet vart jag har vart och nu ska jag berätta lite om det.
Först åt vi på en jättetrevlig asiatisk/japansk resturant. Det var en buffé så man fick ta så mkt man ville. Jag smakade på sushi för första gången! Det var faktist inte så dumt som jag trodde. Det smakade inte alls fisk, utan lite vinäger eller nåt sånt. Sedan kollade vi i en massor av affärer. Vi letade efter skor och jag tog kort på en massa nya som ni senare ska få hjälpa mej att välja mellan. Ni fårstår att jag har väldigt svår att hitta skor eftersom jag har storleken 35 på mina fötter. Väldigt litet och jag hoppas att de växer sig till storleken 36 innan jag slutar att växa helt. Vi gick in i två olika konstiga affärer. Fast de var ändå väldigt gulliga. Det var massa små saker till badet, hemmet, rummet, hallen och vardagsrummet. Ibland var det bara en massa onödiga saker som kan vara kul att ha om ni förstår mej rätt. Jag köpte tillexempel det som ni ser på bilden som var totalt onödigt men som  är väldigt tjejigt och roligt att ha tycker jag! I nästa inlägg lägger jag ut konstiga telefoner som jag också såg i affärerna. Ni ska få rösta på vilken som är bäst! ha en bra kväll och sorry för att jag skrev så långt för er som inte gillar det. puss
/mickan



en jättesnygg ask med tuggummin och spegel i. När tuggummina tar slut kan man fylla på med egna!

hjärtformade marsmellows                                                 äppelte! supergott

vykort

Kommentarer
Postat av: Vilma [foton, outfits, vardag.]

tack!

vad gör du? :)

2009-02-25 @ 20:52:30
URL:
Postat av: Erika

sv: hehe okej, jag med ^^

2009-02-25 @ 20:53:18
URL:
Postat av: eliiin

sv: nej, jag får så ont i magen av det xd

jaha, men det är från okej. tyckte det var lite gulligt ;)

2009-02-25 @ 21:11:45
URL:
Postat av: Lia

Du måsteha en bra kamera? :D

2009-02-25 @ 21:12:59
URL:
Postat av: Rebecca (:

Fusk att ha så små fötter!! jag har stora 38er :(

2009-02-25 @ 21:30:45
URL:
Postat av: Sofie

Sv: Tack så mycket :D

2009-02-25 @ 21:42:39
URL:
Postat av: Sanna

Sv: förlåt för ett sent svar.. Men tack så hemskt mycket. Vad glad jag blev..

2009-02-25 @ 21:59:41
URL:
Postat av: Cajsa

hehe ja.. ^^

Åh, lagerhouse är ju bara så härligt! ^^

nu ska jag gå och lägga mig..:P

xx C..

2009-02-25 @ 22:25:55
URL:
Postat av: rebecka

gud vad gott med godis! jag får lite cravings

2009-02-27 @ 14:11:09
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback