RSS 2.0

centrum

Idag har jag vart med Jennie <3 Vi va i centrum och kollade lite på kläder osv. Jag ska lägga upp en bild på uuursnygga skor som jag hittade! De är så himla snygga, jag dör :O Och det finns i min lilla storlek 35 :) Funderar på att köpa de imorron men vi får se hur det blir för det är enorm klack på de... Men vi hade en trevlig pratstund :)
På morronen så hade jag och mamma och syrran kollat på Oprah Winfrey show. Där gjorde de en totaly makover på personer. De gjorde de jättevackra! Sedan hade vi en fotosension med mamma. Syrran och jag sminkade mamma, valde kläder och satt upp håret snyggt, sen tog vi foton med Nikon D60 :) Vissa blev jättebra och andra lite sämre... men så är det ju! Nu lägger jag upp skorna i nästa inlägg, checka o kommentera!
/mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback