RSS 2.0

Ursäkta?

Här kommer lite kändisgrodor. Kom ihåg, till och med de som är mest kända säger konstiga saker ibland!

Britney Spears: "Jag har alltid velat besöka andra kontinenter, som Kanada. Jag har aldrig velat åka till Japan. Mest på grund av att jag inte gillar fisk. Och jag vet att det är väldigt populärt i Afrika."

Jessica Simpson: "Åh jag älskar den här doften... Jaså, den var luktfri."

Paris Hilton: "Nicky och jag är olika när det kommer till avgörande saker. Hon är mycket bättre på att shoppa än vad jag är."

Victoria Beckham: "För första gången på länge använder jag min hjärna."

Angelina Jolie: " Jag täner på döden oftare än andra människor. Det beror nog på att jag älskar livet mer än vad de gör."

Brad Pitt: " Jag är en sän där människa som man hatar på grund av genetiken. Det är sanning."

p.s om du inte är säker på hur kändisen ser ut är det bara att klicka på namnet.


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback