RSS 2.0

sshhh...


en ful bild med mobilkvalité får ni! HAHA, men det kommer säkert finare snart hihi.
De är iallafall från Eurosko. Det känns som att gå i sneakers, promise! Man märker inte när man går att det är 8 cm klack. Och låter gör de inte heller, det är ultraskönt när man går förbi alla i tysta korridorer. Varma och sköna vinterdojjor.
Skolan idag... jaa vad ska jag säga, som vanligt fast med ett matteprov som gick galant och jätteglatt leende på mej hela dagen. Tills jag kom hem helt slutkörd :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi, men passar det verkligen MIG då? skulle jag inte passa bättre i låga :$?

2009-12-09 @ 20:37:17
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback