RSS 2.0

Spanien 26/12


kjol frân monki, tischa frân h&m, armband frân gina tricot

Outfit för julafton. Inge julig alls, mer för fest men jag tog inte med mej nâgot rött. Skulle behöva minst 3 resväskor till för att fâ plats med allt jag ville ha med. Tyvärr är jag för svag och lat för att orka bära alla. Min systemkamera är fortfarande pajj och det verkar inte finnas nâgon i stan som reparerar nikon kameror. Tur att min syrra fick en kamera i julklapp sâ att jag kan sno den dâ och dâ för att uppdatera er bättre och roligare. Jag vet att ni gillar bilder bättre än text sâ nu ska jag sluta ,
besos

p.s morfar och inget bra redigeringsprogram sâ ni fâr nöja er med lit fulare bilder tills ja kommer hem och bombar er me nya ideer.

Kommentarer
Postat av: millie

snygg kjol! och fin blogg :) inspirerar mig verkligen...

2010-01-05 @ 23:57:05
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback