RSS 2.0

långa mickan


glansiga leggings h&m, tröja wera

Bilden är från när jag var på middag hos elin o frida när de fyllde år. Men har ni sett vad lång jag ser ut jämfört med vad jag är irl? Ni som inte har sett mej någon gång kanske inte märker det, men ni andra? Wierd.
Jag står iaf i Fridas söta rum :)

Imorgon och på fredag har jag läxfritt - wihoo! Och på fredag ska vi till Cosmonova och titta på en film om människokroppen, toppen. (Lite rim där). Nu magar kurren, jag menar nu kurrar magen (säger alltid fel!). Maten väntar,
kisses.

Kommentarer
Postat av: elina

hahahaha magar kurren! bäääästa! u knoow what i mean.. ahahaha! :D

2009-12-02 @ 19:13:34
Postat av: mickan

hahaha yeeah i know what you mean girl ! <3

2009-12-04 @ 15:02:14
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback