RSS 2.0

WARNING

Jag har inte bestämt mej än om bloggen ska läggas ner eller nt. Men här får ni ialla fall lite bilder. LÄS LÄNGST NER-


en outfit från helgen. tröja gina tricot.

så långa var de för en vecka sen. Nu några millimeter till.. snart några millimeter mindre!

dagens outfit och en cardigan till. tröja mango, shorts bikbok.

Om inte bloggen läggs ner så kommer jag använda den till sånna här tillfällen - När jag vill visa er något. Ibland blir jag så sugen på att bloggen och vissa dagar är det bara buhuu. Så när jag får ryck kommer det. Mest på nya kläder eller snygga outfits eller bara nåt roligt som har hänt. Men förvänta er inte inlägg varje dag! Kanske tillochmed bara 3-2 inlägg i veckan :/ Men skolan och kompisar kommer före och för att hinna med båda måste jag dra ner på bloggen.
Tack alla som läser den iaf! Ni är bäääääst, puuss från Miiickan

Kommentarer
Postat av: INA

mickan nej!!!!!!!!!!!! du får nte sluta blogga nej!!!!!!

2009-08-30 @ 14:57:49

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback