RSS 2.0

jag ♥ armband


från vänster: OKEJ, glitter, spanien, spanien, spanien, farmor, spanien, indien, FRIDA

Jaa, alla olika slags armband. Stora, små, synliga, nt så synliga.
Ni ser det mörka flätade armbandet? Nästan svart... Det är ett kompisband mellan Elin o mej. Det efter, bruna flätade, är kompisband mellan Elin, Frida, Jennie o mej. Sen de korall/oranga smala armbanden. De fick jag av Katarina när hon hade vart i Indien.
Min favorit är nog det med pengar på. Queen Elizabeth the second. Inte från England utan Spanien.
tudiluu

ps. om ni inte har så många armband kan ni alltid ta toffsar lr klockor, det blir oxå tjusigt. och jag brukar inte ha alla armband på samma gång bara två tre st.


Kommentarer
Postat av: honey

jätte fint

2009-09-05 @ 18:36:07
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback