RSS 2.0

uppdatering på denna blogg = sämst !

jaa... som sagt ! jag uppdaterar bloggen jättesällan nu och det är jag mycket ledsen för! jag har helt enkelt inte haft tid, det är mycket med skolan och läxor nu i starten och det gäller att komma igång bra.
på sista tiden har jag egnat en hel del tid åt musik faktist (a) jag har spelat mycket piano och försökt att lära mej nya låtar på piano som SOS av jonasbrothers. då sjunger jag till förstås. sen har jag oxå spelat lite på girlfriend av avril lavigne.
men nu ska jag börja blogga lite oftare, eller iaf försöka... (a)
okej, från och med nuu ska jag försöka blogga mer ! <3
/mickan


(gammal bild)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback