RSS 2.0

skolan..

tjoo,
skolan funkar på som vanligt. vi har mycket läxor nu jämfört med mellanstadiet. men så är det ju!
när jag gick hem från skolan idag så var jag helt 100% säker på att min väska vägde MINST ett ton! det är faktist sant.
jag gick och la mej i soffan direkt när jag kom hem för jag hade sån himla ont i axeln ! (av min väska då)
vi har fått en massa mappar och allt! det är jääättejääättetungt asså! och till exempel imorron har vi 5 läxor och till fredag har vi 4 läxor!!! asså 9 läxor på två dagar! sjuuukt! jag visste att det skulle bli hårt ihögstadiet med pluggandet, men så här hårt!? aja, nu måste jag gå och plugga lite, haha. men jag kanske skriver nåt ikväll. vi får se
Ciaoo /mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback