RSS 2.0

internet är kass!

tjoo alla skööna där ute :P
nu är det såhär att hemma hos oss så är internet paj. allt! det jag använder nu är såklart internet men jag hat tagit det från grannen. det är därför jag skriver detta inlägg nu.
man kan inte ringa till oss, jag kan inte använda internet på nån av datorerna förutom mammas jobbdator. men den får jag inte använda hela tiden...  de sa att det förmodligen kommer tillbaka runt 3-4 dagar ! :(
men bara så att ni vet. jag skriver såklart ett inlägg och berättar när det har kommit tillbaka.
btw: jag fyller år på söndag :D tonåring vettu ;) jag läntar som bara den !
jag säger vad jag fick och så sen. nu håller jag på att leka lite med photoshop ett tag eftersom det inte finns internet som jag har sagt typ tusen gånger nu :O
aja, nu ska jag göra lite pannkakor till middag, mina egna :) det ska bli kul. ha det göött !
/mickan™

Kommentarer
Postat av: Mallepalle ;)

aaahh, grattis i förskott! :)

2008-10-11 @ 12:39:44
URL:
Postat av: mickan

taaack ! ;)

2008-10-12 @ 11:59:08
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback