RSS 2.0

the only way to tell it is:

idag va jag i skolan igen... haha, mer än halva mitt liv kommer gå åt till skolan känns det som. varje dag man kommer till skola så får man en stor kram av alla polare och det är ju en lättnad, tänk de som inte får några kramar alls :( jag skulle inte klara av dagen utan en. om man räknar hur många kramar man kramar på ett helt år skulle det bli ett oändligt tal tror jag. vi hade iaf det sär uppspelet på antikens grekland. för er som inte vet så skulle varje grupp göra en liten pjäs om myter från förr i tiden -.- vår lilla pjäs blev inte så jättelyckad... berättaren missade lite och jag sa nåt som jag inte skulle säga och så vidare... men thats life :) bryr mej inte så mkt faktist, det är inte direkt så att man får betyg eller nåt sånt, mest på kul tror jag (och hoppas). efter skolan när jag kom hem så satte jag mej vid tv:n men stängde snart av den. det fanns inget bra på tv. just nu har vi gäster :) pappas faster och hennes man.
nu är detta inlägg ganska långt.. hoppas att några har läst lite grann iaf ! so long.
/mickan ®

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, eran teater var ju 1000 gånger bättre än vår! haha men det var lite kul ;p

2008-11-17 @ 16:07:01
Postat av: mickan

hehe, tack. eran var säkert bättre om jag visste vem du var :)

2008-11-18 @ 18:27:28

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback